دانلود ترینر بازی Call of Juarez : Bound in Blood

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دنیای تفریح و سرگرمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد شبیری
1:19
دو شنبه 12 مرداد 1394

امروز برای شما عزیزان ترینر بازی Call of Juarez : Bound in Blood با 6 قابلیت مختلف برایتان آماده نموده ایم که میتوانید قابلیت های آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

نکته: این ترینر کاملا تایید شده و سالم است. با این حال اگر مشکلی دارید در بخش نظرات بیان کنید.

قابلیت ها:

دانلود ترینر نسخه dR.oLLe +6 از سه سرور:

رمز: ندارد

حجم: 569 کیلوبایت

اگر سوالی داشتید، در خدمتیم:Info.cheatforpc@gmail.com

اسکایپ: mohammad.sh119

 


تعداد بازدید از این مطلب: 3808
موضوعات مرتبط: ترینر بازی ها , ,
بازدید : 3808

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
smartboy در تاریخ : 1397/7/13/5 - - گفته است :
با عرض سلام وخسته نباشید من ترینر رو دانلود کردم ولی تو بازی اجرا نشد بی زحمت راهنمایی میکنید که چطوری اجرا کنم مممنون از راهنمایی شما

پاسخ: ابتدا ترینر رو باز کنید، بعد بازی رو هم باز کنید، از کلید های ماشین حسابی سمت راست کیبورد برای فعال کردنشون استفاده کنید.

<-CommentGAvator->
smartboy در تاریخ : 1397/7/13/5 - - گفته است :
با عرض سلام و خسته نباشید من این ترینر رو دانلود کردم ولی مشکلی هستش اونم اینه که در بازی نه جون بی نهایت میشه نه تیر بی زحمت یه راهنمایی بکنید در اجرای ترینر مممنون میشم از همکاری تون .

پاسخ: ممکته نسخه بازیتون 1.1 باشه، باید نسخه بازیتون با نسخه ای ترینر براش ساخته شده یکی باشه.

<-CommentGAvator->
احمدرضا در تاریخ : 1396/2/22/5 - - گفته است :
سلام داداش من هر کاری میکنم نمیتونم دانلودش کنم لطفلا یک سایت دیگه بدهید به من
پاسخ: سایت دیگه ای رو نمی شناسم؛ اشکالش کجا بود؟ از سرور پیکوفایل دانلود کنید لطفا.

<-CommentGAvator->
حسین در تاریخ : 1395/12/14/6 - - گفته است :
دمت گرم حاجی
پاسخ: خواهش می کنم! لطف دارید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بهترین عنوان معرفی شده در E3 از نظر شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبسایت به زودی فعالیت های گسترۀ خودش را شروع خواهد کرد...
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به گیم و سرگرمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر